Повернення товару і грошей. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню: - так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах. - дитячі м'які іграшки не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.
Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється, не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обміни і повторні доставки Компанія робить з власної ініціативи або за додаткову плату, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.
Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:
1. Клієнт відправляє скаргу протягом 3-х годин після отримання замовлення на Viber/Telegram, вказавши дату покупки/доставки. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Компанії.
2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (24 години) або в понеділок, при її надходженні в вихідні. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації протягом не більше, ніж 7 робочих днів, з моменту отримання скарги. Після проведення моніторингу компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.
3. Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва.
4. Розгляд скарги може бути призупинено через відсутність відповіді від Клієнта протягом 7 діб, відсутність або надання фотографії не у встановлені терміни (якщо фотографія потрібна для розгляду скарги).
Порядок проведення повернення коштів:
1. Повернення коштів проводиться в найближчий банківський день з моменту прийняття рішення про повернення коштів.
2. Повернення коштів, що надійшли в Компанію через еквайринг систему сайту, відбувається на ту ж карту Клієнта, з якої оплачувалося замовлення, протягом 30 днів з моменту подачі повернення
3. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин, на які вони не можуть вплинути жодним чином, і ці обставини підтверджені відповідними органами влади. При тривалості форс-мажорних обставин більше місяця, сторони мають право відмовитися від виконань даної угоди без будь-яких компенсацій.